Bebegmmm bol bol hosaf icin, süt yapıcı aktardan bitki çayları alip icin, suda icin tabi, tahin helvası yada tahin pekmez yiyin. Dereotu cok güzel süt yapıyor. Her sabah mutlaka kahvaltı da dereotu yiyin. Emzirme danışmanı birde sey demisti. Her annenin sütü vardir. Önemli olan dengeli ve kaliteli beslenmek. 3 öğün yemek ve ara öğünleri yapınca sütünüz hep olacaktır demişti. Benim ilk bebeğim kolikti. O yüzden beslenmeme dikkat edemezdim..aksam esim gelene kadar aylarca ac durdum. Çünkü hic uyumazdi. Bi ara zorladım kendimi,beslenmeme dikkat edince gerçekten süt artti