Kızlar 2 aylık bebeğim kafasını yan tutuyor kafama çok taktım böyle olup sonradan düzelen varmı doktora sorduğum da normal dedi sağa sola oynatabliyor ama işine gelince genelde yan tutuyor herkes soruyor kafası nie yan die böyle kalacak fln üzülüyorum doktorda normal dedi ama yinede insan takıyor böyle olup kaç aylıkken düzeldi