incim55 aynı durumdayız desem gurbetteyiz kimse yok sürekli oynadım tv izlemesin yeter ki dedim ne kadar uzak tutsam kâr dedim kutu oyunu ebelemecelik kovalamacılık. Sürekli oynadım etkinlik yaptım. Şimdi 3 yaşında ve asla bensiz oynamıyor. Tuvalete giderken bile nereye diye soruyor. Namaz için bile yarım saat öncesinden söylüyorum ikna ediyorum. Sütten bu yüzden zor kesildiğini düşünüyorum. Ben hata ettiğimi düşünüyorum ama kızım küçükken de oyuncaklarla ilgilenmiyordu hep benimle iletişim halinde idi. Bir psikiyatriste danıştım 30 aydan sonra kendi kendine oynama bekliyoruz dedi. Hatta 2 yaştan sonra ayrılma dönemi bekleniyormus. Bir calar saati kurup saat çalınca annenin yemek yapma vakti diyebilirsiniz dedi. Ben bunu uyguluyorum. Sizede tavsiye ederim. Oynayıp oynayıp saat çalınca bırakıyor. Israr olmuyor fazla.