ssemashn 5 ay hergün kullandım, çok çok memnundum ancaaaaak bunlar yazılım üzerine kurulmuş ürünler, bir sorun yaşarsanız karşınızda muhattap çok önemli. Ben ayrımı bilmediğim için daha ekonomik diye ithalatçı garantili aldım, ayın 4’ünde 2 ay olacak bu süreçte 3 kez servise yolladım ve hala çalışmıyor makina, yarın 4. Kez yollayacağım ve karşımda muhattap bile bulamıyorum. Telefonlarımı açmıyorlar, döneceğiz diyip dönmüyorlar. Gitti gidiyor üzerinden ideal seçim diye bir firmadan aldım, pi grup-ritzy teknik servisle çalışıyorlar, hayatımı kolaylaştırmak için aldığım makina artık hayatımı zorlaştırır oldu. Distribütör garantili alırsanız en azından genpa ile muhattap olursunuz.