Sürekli krem sür canım çünkü kaşınıyor bioderma ona iyi geliyor
benim kızım 7 aylık 2 aylıkten beri böle artık okumadığım kullanmadığım şey kalmadı
ama en son gittiğim doktor aşıdan sebep böle atak geçiriyor dedi aşıların illa bi yan etkileri olurmuş
genelde alerjik bebeklerde böle yaparmış
ve kaç oldu görüyorum bizim gibi olan
inş aşıdan sebeptir ve geçicidir
maalef bizim ki anne sütünü kesene kadr devam edecekmiş belki 3 yaşına kadar
sen süt ürünlerini kes diyet yap ve yumurta geçene kadar dene derim