Semayil Regl olduğumdan belli bebeğim memeyi pek emmek istemiyor memedeyken ağlama krizine giriyor normal mi 2ay19 günlük daha ?
Duruhnm Semayil canim benim regl ne zaman olacagimi bebeğimin emmediğinden anlıyorum oyle diyeyim sana :) ama sonraları benim birakti bu davranışı yapmasi da 5 ay vardi yani sizinki pek minik yapmış
Emine_1245 Bizde de oluyor canım. Adet olmama iki üç gün kala emmek istemiyor kısa süreli emiyor. Sütün tadı değişirmis diyorlar adet olunca
Ayse_lina Semayil bende şuan bu üç gündür seninle aynı durumdayım cnm etmemek istemiyor ağlayıp hırçınlaşıyor zorla emziriyorum tanen
Mariposa Semayil regl dönemimde kızım agresif oluyor onu biliyorum.. hissediyor mudur nedir anlamıyorum hiç şaşmaz ne zaman olsam agresif sinirli oluyor
Canewlatt Semayil bnmde oyle ya memede iken agliyor neden kizim 3 aylik bn hala regl olmadim sut koruyor heralde oyle diyolar ama kizim nie oyle yapiyor hc bilmiyorm ceker ceker birakir bidha tutar bidha birakir ustune aglar cok zorluyor bni😔😔