prensannesi5 Anneminde aynı, babamı kaybettik 2019 yılında. Depresyon tanısı konuldu en son. Kırgınlıklarını, kızgınlıklarını, pişmanlıklarını sabah kalktığında öğürtüyle safra kusarak attı tam bir yıl. Bizde korkmuştuk endoskopi yapıldı hiçbir şeyi yoktu çok şükür. Psikiyatra gitti. İlaç kullanıyor. Çok şükür daha iyi. İştahsızlıkta vardı onda.