Seherronya yavru zaten öğrenipte yazacaksın burda hiç bir anne bilemez ki şimdi test yapar mesala atar hamile miyim diye ne kırmak istiyorum ne de bişey demek belki değil ama ben teste göre konuşup evet hamilesin desem gittiğinde veya öğrendiğinde ümidini kırmış olacam belki değil o yüzden kırmak istemediğim için yazmıyor öyle postlara en mantıklı yorumu yapıyorum güzel arkadaşım sen kan testi ver sonra bi güzel kontrole git bi keseyi gör diyorum emin olmadan adım atma emin olmadan hamile miyim diye buraya sorma çünkü biz bişey deriz gönlün kırılır diyorum haklısın yazıyorlar. Yani Allah korusun hamilesin diyip dış gebelikte olabilir herhangi bir şey de o yüzden en mantıklı yorumu yapıyorum kırmadan dökmeden emin olmadan da sormam kimseye zaten öğrenene kadar heyacandan kendim gidiyorum aklıma buraya yazmak bile gelmiyor açıkcası 😂