Ben bugün doktra gittim bebeğim 2 aylık bebeklerin burun kanalları kısa olur hergun 2kere burun temzligini yapman lazım dedi serum fizyolojik sık somra aspiratorle çek dedi günde 2kere olmasada burun temizliğini yapıyordum zaten daha önce gittigm doktorda asprator kullanımıni tavsiye etmiyorum demişti 🤷