Kızlar kanama oldu 21. Hafta dayım 8 aylık oglum var doktorlar emzıreblırsın dedi bugun afedersiniz ılıskı olmustu 5 6 saat sonra kanama olmus acile geldik bebekten kaynaklı demediler ama progestan yazdı doktor emzırıyorum ıcebılır sin dedi ama kullanan varmı merak ettim oglum emmeden durmaz idrar kaynaklı olabilir dedi baktılar ama dogru düzgün değil acil cok kalabalıktı nolur yarıımcı olun