3 aylıkken anne yanından çıkarıp kendi odasına koyduk.7 aylıkken de uyku düzensizliği canımıza tak ettiği için eşimle uyku eğitimi verdik.Saatlerce sallanarak uyumayan çocuk artık kendi kendine uyuyabiliyor.Çok şükür.Bir anne babanın kendine yapacağı en büyük jest çocuğuna uyku eğitimi vermektir çok net :)