Merhabalar
Kızım 21 aylık 17 aylıkken yürümeye başladı.
Fakat bacakları dışa açık topuklarınıda içe basıp yürüyor. Daha önce farkettiğimde çocuk doktoru iyice yürüsün ondan sonra bir ortopediye götür demişti. Şuan koşmaya çalışıyor ama koşamıyor yalpalıyor. Ayakkabı ile iyice zor yürüyor.
Bu durumu yaşayan neler yaşadı sonucu ne oldu bilgi verebilir mi ? Ayrıca bana iyi bir doktor veya hastane önerebilir misiniz ?