Elena430efehan Merhaba güzek annelrr. Sizlere bişe soracam. Bir oğlum var 6 aylık. Birkaç gün önce bir test yaptım. Tek çizgi çıktı. Bugun yaptım ikinci çizgi çok silik varla yok arası çıktı. Daha önce başıma geldi. Acaba hamileyim bilgisi olam yardımcı olabilirmi
Birbebek34 Bizim nasıl bi bilgimiz olabilir nasil kornuyorsunuz onu da bilemiyrouz en iyisi kan vermek🤦♀️
Hll20 Birbebek34 canm testlerde yeni gebelikse cizgi silik ckyor. Bunu sormak istemis hemen laf edip kalp krmayn🌸
Hll20 Elena430efehan canm ikinci gebeligimde benimde aynydi. İkinci cizgi varla yok gibiydim doktora gittim ve sonuc hamileydim. Bence bi kan testi yaptr
Birbebek34 Hll20 kalp kırıcak bişey soylemedim ki☺️emin olamiyorsa kan verebilir biz nasil bilelim ki ne diyebiliriz yani🌸
Hll20 Birbebek34 aman ne bileyim genelde bu tarz yorumlar oldu mu hemen post sahibide atarlaniyor ya😂
sureyya88 Elena430efehan büyük ihtimal hamilesin bende hamileliğimi böyle öğrenmiştim erken test yapınca silik çıkıyor
Dilos01 Elena430efehan foto paylaşırsan daha iyi anlarız canım eğer silik diyorsan tabi bi kan ver öyle kesin sonuç alırsın