Mery-8 a tipi nimenrix 7 ve 13.ayda ilk dozu 7.ayda olduk.
B tipi bexsero 8 10 16.ayda ilk dozu 8.ayda olduk. Biz de her ikiside ateş yapmadı. Ki bexsero çok ağır genelde ağrı ve ateş yapar demişti doktorumuz aama bizde olmadı. Sizde rahat olun, stres yapmayın. Sıkıntısız atlatırsınız umarım 🌸