Arasannesi Sevkiye yüksek ihtimal yenidoğan döküntüsüdür.her bebekte oluyor.benım bebegımınde vücudunun hemen her yerınde olmustu ve kendılıgınden geçiyor
Eliffmomm Sevkiye dolgunluk deniyor 3 aya kadar geçiyor kendi sütünüzü sürün öpulme vs ile hicbi ilgisi yok benim bebeğimin de ergenlik dönemi gibiydi yüzü vücudu hatta geçiyor merak etmeyin dış dünyaya adapte süreci diyelim
Eliffmomm Sevkiye evet aşırı derecede sinir bozacak kadar çok oluyorlar korkmayın zamanla geçiyor bebekler ilk zamanlar hatta şaşı bile oluyor cok çirkinlesiyorlar 😅 sonra düzeliyor dertt etmeyin bende sizin gibiydim