Aygulzumra benim oğlum da ilk 5aylikken ise gitmistim durmadı babası bakacakti yarım gün, acıkınca alır biberonu dediler almadı, burdan çok tavsiye aldım kaşık biberon avent sulukla dene falan diye hiçbiri olmadı gece uykusunda biberon ver alıştır dediler sadece bı gece aldı başka hiç almadı. Babası baktığı ve arabamız olduğu için işyerine getirdi emzirmem için ben rapor yıllık izin hepsini bitirmiştim çarem kalmadigi için tam ücretsiz izne çıkacakken kamuda mesai düzenlemesi oldu süt iznini de kullanıp şuan iki saat gidiyorum zaten şimdi 8aylik oldu Allah bı yerdeb yardım etti ben çok çaresiz ve bunalimdaydim psikiyatri bana antidepresan verdi kullanamadim. Neyse işin özü ben bunları yaşadım çözüm bulamadım biberon konusuna ama benimki 3aylikken falan almıştı deneme olsun diye verdiğimde siz de gece uykusunda deneyin daha küçük olduğu için kabul edebilir, bı de uykusundayken bı kere aldı dediğim kauçuk uçlu biberon aldı diğerlerini hiç almadı sonra onu da almadı gerci de, diğerlerine göre daha yumuşak yanı kauçuk