Kızım sürekli boy atıyor aldığı kiloyuda göstermiyor. İnsanlar 9 aylık mı bu bebek küçük duruyor zayıf diyor o kadar moralim bozuluyor ki. Doktora göre normal kilosu ama insanlar çok canımı sıkıyor! Birde Kayınvalidem ben 9 aylıkken yürüdüm seninki hala neden emeklemiyor demez mi!👿