Elif96 ben de 37 haftada covit olmuştum. Kan sulandırıcı iğne almayı sakın unutmayın çok önemli. Doğuma 39+4 de girmiştim, sezaryen olarak. O tarihe kadar testim negatife dönmüştü. Doğuma girmeden önce kendinize dikkat ederseniz negatif olursunuz inşallah.