Ashly90 Sütüm az geldiği için dr um yazdı. Bebeklere reflü için verilne bir şurup sanırım. Yan etkisi süt çoğaltıyor. Sütü az olanlar deneyebilir
Evlatkokusu Ashly90 banada hapını verdi. Sizinki şurup mu? Banada doktor yazdı. Gerçekten artırıyor. Ama ilaç perfektifindeki yorumdan dolayl günde üç kere içmeye korkuyorum. Şurup nasıl?
Ashly90 Evlatkokusu hapla şurup benzer herhalde . Günde 3 kere kullanıyorum. Çocuk dr u oglumun reçetesine yazdı hapını yazamıyormuş oyuzden şurup yazdı aynı işlevi görüyormuş süt artırmada