Sueda1313 Arkadaşlar iki gün önce doğum yaptım bebeğim 37haftalik 2280gr doğdu sizce sütumle beraber mama da versem mi bebeğime çok küçük kilo alması için bana yardımcı olur musunuz lütfen
kubos36 Sueda1313 valla sütün iyise verme ben vermedim çok hızlı kilo aldı benim bebeğim de o kilo da doğdu
psikolog-anne Sueda1313 doktorun ne öneriyor kuzum, sarılık riski için ver falan dediyse ver tabiki. Ama anne sütü devam dediyse anne sütünün dışına cıkma
Cascas19 Sueda1313 benim oğlum 1950 doğdu 1 kere bile vermedim. Sütün varsa hiç gerek yok. Önemli olan kilolu olması değil sağlıklı olması. 🌼
Sueda1313 kubos36 gerçekten mi mama vermediniz mi kaç saatte bir emzirdiniz peki simdi bebeğiniz durumu nasıl yasitlarini yakaladı mi
Sueda1313 psikolog-anne dktrmla görüşmedim açıkçası bu konuyu iki gün önce doğum yaptım herkes bana bebek zayıf diyor bende hızlı kilo alsın istiyorum
Sueda1313 Bebeğimin gelişimi için ne yapabilirim çok zayıf bakamıyorum kaynanam bakıyor kaç satte bir emzireyim duyduğunu nasıl anlarım bana hep aç gibi geliyor bide hep yatıyor
hunilimomm Sueda1313 yeni doğum yaptınız sanırım 2 saatte bir emzirin doydugunu gün içinde aldığın bez sayısı ile anlaya bilirsin 4 ile 6 kakali veya cisli bez alıyorsan doyuyordur sürekli uyur zaten yenidoğan bol bol emzirin dogum kilosu ile ayda ne kadar aldığını ay kontrolünde anlarsın
serhattt Benımkı de 2800 du sadce bol bol emzırdım senın gibi herkes bana mama ver dedi vermedım cunku sutum var ve mama verdigınde senın sutun azalıyor haberın olsun ve suam 2 aylık 3 3bucuk kılo dogan bebeklerın kılosunda
Sueda1313 serhattt Allah aşkına ilk gebeliğim çok tecrübesizim ve bakamıyorum kaynanam bakıyor ve yıkıyor hep yatıyor bebek duyduğunu nasıl anlarım
kubos36 Sueda1313 bebeğim 51 günlük 5 100 kg oldu valla ben de büyümeyecek diyordum ama mama vermedim
psikolog-anne Sueda1313 onun için yapacaksan yapma kuzum, doktorun gerekse önerirdi. Benim bebegim de o haftalarda küçük dogdu, şuan 7 aylık olmak üzere 10 kilo yaklaşık. Üzülme o yüzden ❤️
Pamukkzm Sueda1313 canım sütün varsa mama verme meme reddi yapmasın gelişimi sağlığı iyiyse doktor mama ver demeden vermeyin
Alptugunannesi07 Sueda1313 canım ver ver. Korkma sakın sarılık olmasın ver sen. Fakat sütün yeterliyse verme kendi sütünü vermen en iyisi. Fakat sarılık dönemini atlatana kadar takviye yap. Sakın aç bırakma. Ben hala sütümün yetmediği yerde mama veriyorum. Aç kalmasın yavrum.
melikeeomeer Sueda1313 evet vermelisin bence sütün iyice yetecek duruma gelene kadar sarılık olmaması açısından
Edol Sueda1313 insan çok tedirgin oluyor ama korkmayın siz onun annesisiniz en iyisini yaparsınız. maksimum 2 saatte bir emzirin hatta fırsat bulduğunuz her an emzirin. Uyuyorsa uyandırın eğer uyanmaya direnirse burnunu sıkın ya da bezini açın. Gün içindeki toplam 250gr ağırlığında gibi çişli bez alırsanızz doyuyordur.
serhattt Sueda1313 hep yatar canım 40 ına kadr gayet normal eger bezı doluyorsa fazlasını kusuyorsa doyar sen merak etme ac olan cocuk aglar hıc durmaz sen kendine saat kur her 1 2 saatte bol bol emzır o uyuyorsa bıle altını ac hemen uyanır uyanmasada zorla memenı agzına koy ve az sık o hemen ceker