elizitosunannesi Herkese merhaba güzel anneler, 2.5 aylık kızım var, 2.5 3 saatte bir emer o da tek meme, 1.5 saat sonra teklif ediyorım aglıyor atıyor kendini. Normal midir? Emzirdiğim bir memeye 6 saat sonra falan dönüyorum tekrar. Herkesin böyle mi
Nazalpcan elizitosunannesi merhaba oğlum 4 aylık 2 2.5 saatte tek meme şeklinde emiyor kilosu ay ina göre normalse doyuyor sütünüz yetiyor demektir zaten ac olsa hemen kapar memeyi 🙂
Japonprenses Valla benim kızım 6 aylık olucak hala 2,2.5 saatte bi emziriyorum sakin sessiz karanlık yerde emzirin