Ghb merhabalar. 6 ay önce şarjlı mı robot mu diye çok düşündüm. Dyson aldım çok memnunum. Haftada bir temizlikçi geliyor dip köşe temizleniyor ama malum cocuk 2 gün sonra yine her yer rezil oluyor arada akşamları eşim acıyor sarjlıyı. Evim 3+1 bütün evi süpürmek 5 dakika sürüyor. Eğer alabilecekseniz dyson öneririm şarjlı olarak. Evladiyelik bir süpürge. Tek seferlik şarjla 4-5 kez ev süpürülüyor. Çekim gücü diğer bütün şarjlılardan daha iyi. Her sefernde öyle toz cıkarıyor ki biz nerede yasıyoruz diyorum. Ama malum biraz pahalı eğer bütçeniz daha az sa o zaman robot alın derim. Şarjlı süpürgede çekim gücü kalite önemli. Alabilirseniz en iyisini alın yoksa robot alın derim.