pembeninkurku hayır ama öyle düşünme lütfen herşeyin bi çaresi var bak en azından sütün geliyo kesilmemiş iyi yönünden bak bence biraz takviye birazda rahatlarsan herşey yoluna girer güven bana bebişine sağlıklı ömürler diliyorum Allah analı babalı sağlıka büyütmeyi nasip etsin🤗❤️