KuzeyiinAnnesii Sadece puset kullanıldı port bebesi hiç kullanılmadı ilk günkü gibidir Çiziği çarığı lekesi asla yoktur Çok kaliteli bir arabadır Havalı teker kumaşıda çok kaliteli sürüşüde kolay bir araçdır Düşünen olursa ?