ikizlerinannesi ya işte anlamadıgım eşimin arkadasına yaptırdık biz sigortayı.
Gecen kontrole gittik ikinci dozu yaptırdık.
73 tl ödedik. 23 tl muayene + 50 tl aşı. İlkinde tamamını ödedik çunku.
Hastaneden cıktık yanayakıla bizi arıyorlar. Ikı gun esımı aradılar. Gitti kalanını yatırdı.
Arkadası sıgortacıyı aradık devlet hastanesı karsılamıyor ise özel de karsılamıyor denıldı.
En yüksek bedelli sigortalar karsılıyormus. Biz de tam kapsamlı yaptırmıstık. Ufak bedelli degıl yanı.
Bizi mi yemişler anlamadım kı şimdi 😫