Arzualparsanlan Bebeğim 11aylık olucak ama bi türlü ek gıda yemiyor yani yemek falan yemiyor zorlasak bile çok ağlaya ağlaya yiyor sadece emiyor sizce ne yapmalıyım
ecmel_vera0304 Arzualparsanlan benim kızımda 10 aylık ek gıda döneminden beri hep böyle neler denedim neler yapmadığım tarif kalmadı ağlayan ağlaya bir hal oluyorum yemek saati gelince kendimi kötü hissediyorum 😭 bana hep istediği zaman yer diyorlar ama yok yani hele yiyen bebekleri görünce daha kötü oluyorum 😓 neden yemiyor diye
ecmel_vera0304 Arzualparsanlan sizin bebeginiz yine emiyor ne kadar güzel benim kızım beni emmedi bile 😰 mama kullanıyoruz zorlama yer birgün diyorlar bazı bebeklerin iştahı 1 yaşından sonra açılıyormuş