Gevrann canım ben hipp kullanıyorum çok memnunum ama kilo aldırmadı diye bu ah kayınvalidem mama değiştirelim dedi sağlık ocağında ki hemşire sma Önerdi oda bazı çocuklarda sadece kabuzlık yapıyormuş araştırdım çoğunluk kabızlık yapıyor diyor ama bilmiyorum bana bugun vi tanıdığım similac tavsiye etti açıkcası kızım beni 1,5 aylıkken bıraktı düzgün bı mama kullanmam kazım gelişimi için karar veremedim