Elmadersem Selam kızlar medela calma nın biberonunu almak istiyorum meme reddinde kullanıyorlarmış bizimde meme reddi var.ama gelin görünki sıfırları aşırı pahalı o kadar veremem ikinci el alıp kaynatsam sizce sıkıntı olur mu?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Elmadersem Alınabilir neden alınmasın? Hatta sıfır hiç kullanmayanlar bile vardır
mom20 Elmadersem meme reddi varsa hiç bir biberon vermenizi önermem ..Kaşıkla , bardakla , şırıngayla vs verebilirsiniz ne verecekseniz
GokSuM Elmadersem emzik kısmı değişiyorsa çok da güzel olur. Pahalı bir biberon çünkü. Gerçi değişmese de kaynatınca bi şeyi kalmaz da iç rahatlığı
Elmadersem mom20 onlarıda deniyorum ama işe baslyacagım kayınvalidem bakacak bebişe o yapamaz biraz yaşıda var o yuzden almak istedim aslında
Ogullarinaasikanne Elmadersem zaten emzik kismini kullanmaz sıfır baslik alirsiniz geri kalanlarinida cam ise yikarsiniz dezenfekte ederseniz plastik ise kaynatirsiniz emzik biberon temizleyici ile