Kızlar en son aralıkta regl oldum ve reglimin üstünden 13 gün geçti daha olmadım son birkaç haftadır sık idrar, göğüs ucu acısı, ara sıra mide bulantısı falan yaşıyorum bugün test yaptım ama negatif çıktı. Acaba psikolojik midir? Sizde böyle olup sonradan hamile kaldınız mı?