YeldaKuzey Kendinize bir rutin oluşturun. Yoğurt, meyve, çorba saati gibi. Ben mesela iki mama arasında veriyorum ne vereceksem. Şimdi artık kendisi bekliyor yemek gelmesini. Yiyeceĝi ölçutü aslında bebekler belirliyor. Belki az verdiğiniz için devam etmek istiyor olabilir. Ya da kaşıkla oynamak keşfetmek istiyorda olabilir. Ben hep yemeklerden sonra kasığını kasesini bırakıp biraz zaman geçirmesine izin veriyorum.