Sevzey2902 11 aylik kizim bugun ne yediyse kustu sanırım midesini üşüttü. Bi öneriniz var mı kraker verdim biraz uyuyor şimdi corba yapayim diyorum ne çorbası iyi gelir acaba?
Rabia_deren Sevzey2902 canım geçmiş olsun nane limon ıhlamur verebilirsin. Bez parçasını ütüyle yada fön makinasıyla ısıtıp karnına koyabilirsin. Çorba olarak yayla çorbası yapabilirsin hafif şeyler ver baharatlı ağır yicekler midesini daha çok bulandırır
Ogullarinaasikanne Sevzey2902 kendime nane limon yaparim bebeginiz icerse cok iyi gelir canım annem bizede üsutunce naneli pirinc corbasi yapardı deneyebilirsiniz