Merhaba anneler oğlum bugun 4 aylık oldu çok şükür 😌🎊
Yarın aile hekimliğinde kontrolümüz var hemşireler erken saatte gelmemizi kan tahlili yapılıp değerlerine bakilacagini söyledi çocuk doktorumuza danıştım kan tahlili in 9. Ayda yapıldığını söyledi bu ayda yapılmadığını söyledi kararsız kaldım bende.. sizlerden de kan tahlili aldılar mi ? Bilgisi olan yazabilir mi acaba