Kızlar arkadaşımla mutfakta bulaşık yıkadık yemek falan hazırlıyorduk arkadaşın bebeğide emekliyordu oturuyordu yanımızdaydı. Bi yandan onu takip ediyorduk. Bulaşık süngeri yere düşmüş farketmemişiz anlık yani, bi ara Mıç mıç ses geldi bi baktım süngeri emiyor aldım hemen elini ağzını yıkadım. Çok uzun süreli emmedi emmeye başlamasıyla görüp aldım hemen ama panik oldum bi an. Prille yikamistk süngerde biraz köpükleri vardı bişey olur mu ya? Hastaneye gidin falan dedim de eşi asitli Bisey değil üstelik direk kendisini içmemiş süngerdeki köpük çözülen bisey falan dedi bilmiyorum