Merhabalar 3 buçuk aylık bebeğim var son 2 haftadır 5 er dakika ya da en fazla 7 dk falan emiyor. Bazen de emip emip bırakıyor aslında göğüsüm boş değil siz emmesi için bir yol bulabildiniz mi ? Bazen sağıp veriyorum biberona alışmasın diye kaşıkla içiriyorum. Ama emse daha çok süt emicek