Merhaba arkadaşlar oğlum kolik değil çok şükür ama doğduğundan beri çook gazlı bir bebek dr unuz nurse harveys vermişti ama bizde fayda etmedi bende biogaia probiyotik kullanmaya başladım yanında da kimyon veriyordum her gün yalnız dr 60 günlük olana kadar kullan biogaia yı dedi ben 69 günlük olana kadar kullandım yüne de ama bıraktım 2 gündür ve bebeğim çoook gazlanıyor ağlıyor sürekli gazdan emerken bile zorlanıyor sizlere sorum kullananlar ne kadar süre ile kullandınız biogaia yı şu an bebeğim 2 ay 10 günlük