attbianne Bir kız evlat doğurduğunuzda ölürken elini tutacaginiz kişiyle tanışmış olursunuz.. Bunu okudum bı yerde bugün ve benim burnumun direği sızladı bı kız evlat olarak tabi kızım yok kız annelerine selam olsun kızlarınızın kalbine dokunun…
Ogullarinaasikanne attbianne Allah evlatlarımızı güzel insanlarla karşılaştırsin. İki oğlum var benim elimi kim tutar bilemem benimde icimi bu yonden cok acıttı 😓🥺
2balbiranne attbianne bence erkek evladı da güzel büyütürsek onlarda ölürken elimizi tutan insan olabilirler bu bizim elimizde Rabbim hayırlı ömür nasip etsin cümlemize 🤲🏻
attbianne Ogullarinaasikanne ya böyle düşünmenize sebep olduysam özür dilerim benimde kızım yok Allah hayırlı evlat versin kızı erkeği yok tabi ben kız evlat olarak yasadiklarimdan dolayı paylaşmıştım 😢
Ogullarinaasikanne attbianne hic üzülme güzel kalplim ben de hep bir hayirli kiz evladim olsun çok istemiştim yazinizi görünce duygulandim. Amin hayirli evlat olsunlar hepsi inşallah ❣️😘
Ziyangil attbianne ben bu şekilde de yapılan cinsiyetçiliğe karşıyım.. hayırlı evlat olsun oğlanda tutar elini bence.. ben böyle düşünüyorum
attbianne Ziyangil bu şekilde anlaşılacağını düşünemedim cinsiyetçilik şeklinde yani alakası yok kız evlat olarak yasadiklarimdan dolayı paylaştım sanırım daha açık yazmam gerekirdi…
_MelekAnnesi attbianne kızım var elhamdulillah 🙏🏻 keşke oğlum da yaşasaydı. İnsan elimi tutmasa da olurdu diyor. Allah evladın hayırlı faydalısını versin. Kız da, erkek de bir artık.
elifiii attbianne Allah güzel vicdanlı insanlar yetiştirmemize yardım etsin, erkek veya kız evlat vicdanlı merhametli olursa tutar elimizden.