Ben daha yeni gittim diyetisyene 2 buçuk aylık bebeğim var. O kadar güzel bi liste verdi ki ne sütüm azalıyor ne aç kalıyorum. Bence siz de gidin veya cidden dikkat edin. Emziriyorum diye herkes de gaza verdi yemen lazım sütün olmaz falan filan.. hamileliğimde yemediğim kadar yemek yedim fazla fazla kilo aldım, önüne geçemiyodum. Kesinlikle hiç gerek yomuş suyunuzu bol içip yeşilliklernizi yediğinizde zaten süt azalmıyor.