Merhabalar 🙃
Geçen hafta Cigit’te indirim vardı bi kaç parça kıyafet almıştım. Bir hafta geçti gelmedi. KargoTürk diye bir kargoya verildiği gösteriliyordu. Oda yerinde sayıp duruyordu. Aradık. Biri açtı telefonu kemküm etti. Sanki merdiven altı imalathaneyi aramış gibi arkadan müzik sesi falan geliyordu. 5 dk sonra arayalım sizi dedi. Kargonuz kayıp para iadesi yapalım dedi direkt. 🤦🏻♀️ Ya insan bi özür diler, telafi etmek için tekrar gönderelim falan demez mi ? Daha da yapmadılar iade falan. Bana mı denk gelir böylesi bilemedim ki. 😒