pervin_t ahh cnmm oluyor yaa insanlik hali, o endiseleri ben de bazen sesimizi yukseltince yasiyorum. 7 aylik
minnos, anlamaz demeyelim
anliyorlar ama hemen guluyolar sonra, kalici bir sey olacagini sanmiyorum, sinirlere hakim
olmak gerek ama hayat iste ustumuze ustumuze geliyo, sukur yine de