Kizlar oglum 6 bucuk aylik 2 gündür mamasini icmiyor ek gidasinida yemiyor anlamadim gitti 🙄 Biberomu agzina verince eliyle itiyor ek gida veriyorum en sevdigi meyva onuda öğüyor 😣 saat 9 kalkti simdiye kdr ne mama icti ne meyve püresini yedi 2 kasik verdim bidaha istemedi 😐 cumartesi günü sünnet olmustu acaba onun etkisindenmi fikir verin bana napsamm ?