Kizlar benim adetim normalde 4 gun suruyodu en fazla daha sonra 3 e dustu dogumdan sonra ilk iki gun cok yogun kanamam olurdu son iki aydir ilk gun bile kanamam az ikinci gune zaten neredeyse kesiliyor 3. gunde hafif lekelenme oluyor ve bitiyor var mi benim gibi olan bilgisi olan yazabilir mi normal mi acaba neyden kaynaklaniyor endiselenmelimiyim