Nilbebekk Merhaba yenidoğan bebeğimde el kol titremesi ve dil titremesi var EEG MR temiz çıktı böyle bi problemle karşılaşan var mı ?
yavrukussss Nilbebekk sonuç ne çıktı acaba sanki bnmde bebeğimin dili güldürürken filan normal dururkende titriyo gibi ama
elmalikurabiye Nilbebekk emerken cenesi dil ititriyordu 3.ay sonuna dogru gecti doktorumuz normal demisti
mnnakanne Nilbebekk oglumunda eller ve ayakları titriyodu uyurken felan bi kaç doktora sordm hepsi 1 yalına kadar 1 dakika altı normal geçer dedi ve 9 aylıkken felan bitmişti titremeleri ama uzun sürüyosa titremesi sıkıntı dedi doktor
Asmin45 yavrukussss merhaba dil titremeniz geçti mi bizde de aynı sorun var bebeğim 4 aylık ve hala ağzı açıkken çok fazla titretiyor
Asmin45 yavrukussss benim kızım 4 aylık bayadır da var korkuyorum internette direk sma çıkıyor size de bi sorayım dedim Allah yavrularımızı korusun ☺️☺️