Bebeğim doğduğunda vajina bölgesinde kırmızı bi leke vardı. Yani biz leke sandık. Ama gittikçe büyüdğü ve şiştiği için doktora götürdük hemanjio olduğunı ve bebek büyüdükçe küçüleceğini söyledi. 3 aylığız ve hemanjio kanamaya başladı çok fazla değil ama sildikçe kanıyor. Doktorumuzu aradım plastik cerrahına götürün dedi. Bunu yaşayan var mı cerrah girince işin içine korktum. Nolur bilgisi olan yazsın