Prenses39 tadımda ve sonrasında bi süre salça kullanmadım. Salçasız, sebzelerin saf haline alışması için. Sonrasında kapya biberden bebek salçası yapıp buz poşetlerine doldurup buzluğa attım. Şimdi bazı çorbalara katıyorum, bazılarına katmıyorum. Kendi yemeklerimize kullandığımız salçalarda tuz var. Doktorumuz önermedi