minnosunannesi06 valla ben kızıma bioderma atoderm kullanıyorum çok çok memnunum. Bunun için bir ay önce doktora gittim çocuğun vücudu fosur fosur kabarıyordu kuruluktan kaşıyordu ve kanatıyordu. Alerji çıkmadı doktor da bize ya bioderma yada mustela kullan dedi. Mustela şampuan kullanıyoruz ama nemlendiricisi biraz pahalı geldi bende bioderma aldım kullanıyorum hem kendime hem ona mükemmel değişim oldu iyileşti bebeğim. Birde yıkarken sabun kese yapmayın vücuduna sabun sürmeyin şampuanıyla yıkayın elinizle ve her banyoda şampuan sürme demişti bize birde