AzraEcemsMom Dişim apse yaptı ağzımı açamıyorum yemek yerken. Sadece ağrı olsa yine kullanmazdim ama emzirdigim için iyi beslenmem gerek. Dr augmentin 1000 mg yazdı.ikiye bölüp icmemi önerdi. Bu antibiyotigi kullanan var mı bebeğinize zararı oldu mu?