7 aralıkta 33 haftalık doğan oglum 24 gün küvözde kaldı daha sonra taburcu oldu yoğun bakımda kaldığı sürede anne sütüm gelmiyordu ne kadar sagarsam sagayım 10 en fazla 30 cc süt geliyordu eve taburcu olduğu zaman memeyi alıyordu ama süt olmadığı için ve doyamadığı için ağlıyordu mamaya geçtik aptamil , hip ,bebelac hepsini kullandık hepsi oğlumda aşırı gaz ve kabız yaptı oğlum ne içse kusuyor kaç cc ile besleyecegimide bilmiyorum suan 1 ay 24 günlük doktora götürdük çok şükür bi rahatsızlığı yok reflüsü de yok doktor muhtemelen çok beslediniz için kusuyor dedi ama yaşıtlarına göre bence çok az besleniyor bile 50 ve 60 cc ile besleniyor oldugu gibi kusuyor ne yapacam 😢git gide zayıflıyor Humana mamayıda çok duyduk onada geçeceğim bakalım