Edihaz12 bugün aynı sebepten doktordaydik. 3 aylık oldu oğlum ve tam 7 gündür kaka yapmiyordu. Doktor karnının yumuşaklığına baktı ve sert olmadığı için iki gün daha beklenemi, eğer yapmazsa fitil vermemi söyledi. Eve geldigimiz gibi kakasını yaptı. Boşuna doktora gitmiş olduk ama isterseniz siz de bı deneyin doktoru görünce biseyleri kalmıyor herhalde 😂😂 Zeytinyağı içirip aynı zamanda ne masajlar egzersizler yaptırmıştım ama ona rağmen 7.gunun sonunda yaptı. Eğer sadece anne sütüyle besleniyorsa iki haftaya kadar bile normal dedi doktorumuz.