Ayazmoms biberonu değiştirirsen almayabilir belki bence değiştirme, bir de dönem dönem olabiliyor daha az beslenmeleri moralini bozma. Bnm oğlumda öyleydi 3.aylarda. 2 dk emer bırakır etrafı filan izlerdi geri vermek istediğimde ağlardı sonra düzeliyorlar