Nisanil Benim bebeğim 21 günlük ilk doğduğu günlerde 7-8 defa kaka yapardı. Şimdi ise günde bir kez yapıyor endişeleniyorum acaba kabızlık mı çekiyor?
Minasu Nisanil kabızlık çektiği zman genelde çok ıkınırlar huzursuzluk olur uyuşamazlar ağlarlar karın agdıları olur var mı bu belirtiler canım
aay1 @Minasu doktorumuzu aradım bugün, Sadece anne sütü aldığı için 7-8 gün yapmaması normal dedi bakalım yarın da yapmazsa fitil verecekmişim😕
Minasu aay1 o zaman normal kuzum anne sutu alan bebeklerde 10 güne kadar normal diyorlar kaka yapmaması yapar yapar merak etme 😌